نما چوب پلاست

نما نما نما نما

 

انتخاب نما و دیوارپوش ساختمان مناسب به دست ساختمان ‌سازان و معماران، علاوه بر افزودن به زیبایی ساختمان، تاثیر بسزایی در محافظت از لایه‌ بیرونی آن نیز دارد. یکی از زیباترین نماهای ساختمانی، نما چوب پلاست است. که این روزها در ساخت خانه های مدرن اجرا می شود.
امروزه چوب پلاست جایگزین چوب در نمای ساختمان ها شده است. و ترکیب آن با سایر متریال ها نظیر فلز و شیشه زیبایی نما را دوچندان می کند. و آن را خاص تر جلوه می دهد.

چوب پلاستیک نوعی متریال مناسب برای نما

دیوارپوش یا نمای چوب پلاست یکی از المان های نوین در معماری است و همانطور که از نام آن مشخص است پوششی مناسب برای دیوار است که از آن می‌توان روی دیوارهای مکان‌های مختلف از جمله ساختمان‌های مسکونی، هتل‌ها، مراکز خرید، فضای تجاری و اداری و مواردی از این دست استفاده کرد تا فضای متفاوت و بسیار زیبا ایجاد کند.

دیوارپوش ها با محصولات متنوعی قابل اجرا هستند و یکی از پرطرفدارترین مدل آنها دیوار پوشهای چوبی یا چوب پلاست است در واقع دیوارپوش یکی از عناصر مهم در معماری داخلی جهت پوشاندن دیوار بوده که جلوه ای بسیار مدرن و خاص به فضای شما می دهد برای اینکه بتوانید این المان را به خوبی و درست انتخاب کنید قبل از هر کاری باید با محصولی که قرار است برای شما روی دیوار کار شود آشنا شوید تا بتوانید متناسب با فضای خود متریال درست را انتخاب کنید توجه به رنگ بندی باعث ایجاد هارمونی با سایر عناصر موجود در محیط شما شده و می‌توانند در جذابیت و زیباتر شدن محیط نقش بسزایی داشته باشد ضمن اینکه استفاده از متریال مقاوم و مستحکم برای دیوارپوش موجب افزایش طول عمر و دوام بیشتر خواهد شد.

نما پوش چوب پلاستیک

همانطور که در بالا نیز در رابطه با این محصول نوین صحبت کردیم این محصول در محوطه سازی، روف گاردن، بازسازی تراس و موارد دیگر نیز کاربرد بسیار دارد در صورتی که از این پروفیل جهت اجرای المان نما استفاده کنید امکان انتخاب رنگ مورد نظر شما نیز فراهم است ضمن اینکه کاربرد های چوب پلاست در نما در کنار سقف کاذب و کفپوش چوبی می‌تواند هارمونی بسیار خاصی برای محیط شما ایجاد کند.

این متریال در مقایسه با موارد دیگر و محصولات مشابه بسیار مقرون به صرفه تر است اگر میخواهید محیطی متفاوت داشته باشید ترجیحا بهتر است از دیوارپوش های چوب پلاستیک در مکان مورد نظر خود استفاده کنید.

از نماپوش چوب پلاستیک برای چه مکان هایی می توان استفاده کرد؟

شما می‌توانید از این المان برای مکانهایی مانند فضاهای تجاری، اداری، مراکز خرید، فروشگاه ها، سالن های بزرگ، رستوران، کافی شاپ ها، ورودی ساختمان ها و انواع مختلف نماهای بیرونی و داخلی استفاده کنید در نظر داشته باشید که استفاده این محصول در کنار کف پوشها ، سقف کاذب و فلاور باکس و نرده های این جنس می تواند بسیار جذاب باشد.

قیمت دیوارپوش های چوب پلاستیک

یکی از آیتم های تاثیر گذار در اجرای چوب پلاستیک در نما قیمت آن است متراژ دیوار، میزان استفاده از محصول، هزینه های نصب و مواردی از دسته طراحی می توانند در قیمت نهایی این محصول تاثیر گذار باشند، به همین دلیل نمی‌توان قیمت دقیقی برای آن اعلام کرد شما می توانید با متخصصین ما تماس گرفته و در رابطه با قیمت محصول مشاوره دریافت کنید.

دیوارپوش ها چگونه نصب می شوند

نصب این المان ها نیاز به تخصص دارد و برای نصب بهتر است حتماً با چندین متخصص صحبت کنید در این زمینه می توانید با شرکت چوبین پلاست تماس گرفته و از تجربه متخصصین نصب آن در نصب دیوارپوش استفاده کنید اجرای دیوارپوش در این شرکت با دقتی بالا و بدون وجود هر گونه ایراد توسط تیم تخصصی صورت می پذیرد.