اجرت نصب چوب پلاست چگونه است؟

اجرت نصب چوب پلاست چگونه است؟

قیمت اجرای چوب پلاست یکی از مواردی است که در ابتدای راه خرید این محصول برای بیشتر مشتریان سوال می شود از همین رو در این مقاله تصمیم گرفتیم در رابطه با اجرت نصب چوب پلاست برای شما صحبت کنیم.

***********

اگر قصد خرید یا سوالی در رابطه با قیمت نصب چوب پلاست دارید با مشاورین چوبین پلاست با شماره های همراه: 0991207662009120893253 در ارتباط باشید.

***********

در زمینه نصب چوب پلاست باید بگوییم فرقی ندارد چه شرکت یا شخصی را برای نصب انتخاب کنید اما ما نمونه اجرا کف پوش چوب پلاست را که متخصصین و افراد حرفه‌ای برای نصب در مجموعه چوبین پلاست اجرا کرده اند برای شما قرار داده ایم که می‌توانید تماشا کنید، درخصوص قیمت نصب خود شما باید با نصاب به توافق برسید اما در ادامه سعی می کنیم مواردی که تاثیر مستقیم در قیمت اجرای چوب پلاست دارند را برای شما شرح دهیم و قیمت حدودی برای نصب نیز به شما عنوان کنیم.

 

در ابتدا باید بگویم یکی از مواردی که به صورت کلی روی قیمت اجرای چوب پلاستیک نقش دارد مکان شماست اگر برای تهران نیاز به نصاب چوب پلاست دارید و کار شما ساده است و البته متراژ بالای ۳۰ متر است و نقشه خاصی برای پروژه شما وجود ندارد آهنکشی و نصب چوب پلاستیک هر متر مربع ۱۴۰ هزار تومان حدودا می‌باشد، البته بسیار مهم است که برای دریافت قیمت دقیق تر و بروز تر با مشاوران چوبین پلاست تماس بگیرید.

 

اما اگر در تهران نیستید باید بگویم هزینه نصب کاملاً متغیر است برای اینکه بتوانید قیمتی برای این مورد به دست بیاورید دو راه برای شما وجود دارد راه اول صحبت کردن با خود شخص نصاب است که می توانید با او به یک توافق برای قیمت برسید و راه دیگر آن است که با مشاورین چوبین پلاست تماس بگیرید و در رابطه با این موضوع سوال کنید.

 

نکته: اگر متراژ کار شما کمتر از ۳۰ متر باشد و ساختمان در حال ساخت باشد می توانید فایل راهنما بفرستید تا راهنمایی بیشتری دریافت کنید، ما همیشه به مشتریان خود می گویم شما میتوانید نصاب را پیدا کرده و از ما بخواهید دستورالعمل های نصب را برای شما ارسال کنیم تا خود بتوانید برای نصب اقدام کنید.

 

آیا می توان برای کاهش هزینه ها چوب پلاست را مستقیم به زمین پیچ کرد؟
آیا می توان برای کاهش هزینه ها چوب پلاست را مستقیم به زمین پیچ کرد؟

آیا می توان برای کاهش هزینه ها چوب پلاست را مستقیم به زمین پیچ کرد؟

در مورد پاسخ به سوال بالا باید بگویم اگر قصد دارید هزینه‌ها را کاهش دهید بهتر است به این روش فکر نکنید زیرا این روش به دلیل اینکه شکل نهایی کار شما را خراب می کند اصلاً توصیه نمی شود (برای این کار شما مجبورید با فاصله هر ۱۵ سانت یک پیچ استفاده کنید) پیچ کردن این محصول از مواردی است که می‌تواند در طول زمان کاملاً محصول شما را بی استفاده کنند.

زیرا در ابتدا زمانی که شما محصول را پیچ کنید گارانتی محصول شما از بین خواهد رفت همچنین محصول چوب پلاست محصولی است که انقباض و انبساط بالایی دارد و همین موضوع باعث می شود که پیچ های شما از جای خود خارج شده و همچنین محصول نهایی شما در بعضی از موارد تاب داشته باشد به همین دلیل پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان از پیچ کردن چوب پلاستیک مستقیم به زمین استفاده نکنید.

قیمت اجرای چوب پلاست

پیشنهاد میکنیم از مقاله نصب چوب پلاستیک نیز دیدن کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.