عمر مفید چوب پلاست چقدر است

عمر مفید چوب پلاست چقدر است

عمر مفید چوب پلاستیک چقدر است

اگر برای شما سوال است که عمر مفید چوب پلاست چقدر است باید بگوییم که چوب پلاستیک از ترکیب موادی مانند پلاستیک و الیاف چوب طبیعی، ترمو پلاستیک و آرد ساخته می شود باید دقت کنید که هر یک از این مواد از مواد دیگری ساخته شده که کیفیت آنها بسیار مطلوب است زمان خرید باید به کامپوزیتی که میخرید دقت زیادی داشته باشید.

در بخش چوبی ابتدا از مواد اولیه مانند پوست بادام زمینی، الیاف تفاله، کاه و بامبو استفاده می کنند همچنین در بخش پلاستیک برای تولید این محصول از پی وی سی، پلی اتیلن و پلی پروپیلن استفاده می شود این مواد بعد از اینکه در دستگاه با یکدیگر ترکیب شدند مانند یک خمیر با قوام می شود و از آن ها برای تولید این کامپوزیت استفاده می شود خمیر در قالب های متنوعی که از قبل آماده شده است ریخته شده و در نهایت با شکل ظاهری چوب پلاست روانه‌ی بازار می‌شود.

به صورت کلی عمر مفید محصول چوب پلاستیک ۳۰ سال است.

چوب پلاستیک یک محصول کاملا ضد آب و رطوبت است تولید آن به گونه‌ای است که آن را ۱۰۰ درصد ضد آب تولید کرداند از مهم‌ترین مزایای این محصول می‌توان به عایق بودن در برابر اشعه های رادیو مغناطیسی، سرما و گرما اشاره کرد.

***********

اگر قصد خرید یا سوالی در رابطه با عمر مفید چوب پلاست دارید با مشاورین چوبین پلاست با شماره های همراه: 0991207662009120893253 در ارتباط باشید.

***********

بدلیل ویژگی آنتی‌باکتریال این محصول چوب پلاست در برابر نفوذ و جذب هر گونه باکتری و میکروب مقاوم است همچنین هرگونه اسید و چربی نیز نمی تواند از این محصول رد شود در واقع باید بگوییم شما و محصولی رو به رو هستید که مقاومت بسیار خوبی در برابر بیشتر موارد آسیب زننده به چوب دارد.

محصولات چوب پلاستیک در تمامی شرایط آب و هوایی می تواند فرم خود را با توجه به انبساط و انقباض حفظ کند یعنی میتوانید از این محصول در شرایط آب و هوایی سرد و بسیار گرم نیز استفاده کنید با اینکه وزن این محصول بسیار سبک است استقامت بسیار بالایی دارد و در برابر انواع ضربه ها آسیب نمی بیند همچنین این محصول در برابر حوادث ناگهانی مانند اتصالات برقی، آتش و عوامل طبیعی دیگر بسیار بادوام بوده و خنثی کننده است.

عمر مفید این محصول ۳۰ سال است در این ۳۰ سال هیچگونه ضربه آسیب‌دیدگی و تغییر شکلی در محصولات چوب پلاستیک مشاهده نخواهید کرد همچنین شما می توانید این محصول را با بیشتر مواد شوینده و پاک کننده موجود در بازار شستشو دهید شستشو باعث تغییر ظاهر این محصول نخواهد شد زیرا این محصول یک محصول ضدآب است.

همچنین جانورانی مانند موریانه و مورچه نمی توانند از این محصول عبور کنند و جایی برای آنها در بین این محصول وجود ندارد چوب پلاستیک محصولی صد در صد قابل بازیافت است و می تواند با محیط زیست بسیار خوب هماهنگ شود با توجه به طول عمر بالای این محصول و همچنین مزایای که خدمت شما ارائه دادیم امیدواریم در خرید این محصول گامی مهم بر داشته باشیم و همچنین هر گونه سوالی دارید می توانید با کارشناسان چوبین پلاست در ارتباط باشید.

چوب پلاستیک چه کاربردی دارد

همان طور که تا به اینجای مقاله برای شما از مزایای این محصول صحبت کردیم باید بدانید که این محصول رابطه بسیار خوبی با محیط زیست دارد و می‌تواند یک محصول بسیار پرکاربرد برای زیبایی و همچنین با دوام در برابر آسیب‌های مختلف باشد این محصول در موارد مختلفی همچون کفپوش، نرده، سقف کاذب، مبلمان شهری، نما و موارد مختلف استفاده می شود این محصول دارای تنوع رنگی و طرحی است که می‌تواند سلیقه افراد مختلف را به خود جلب کند.

پیشنهاد میکنیم از مقاله ویژگی‌ های کفپوش چوب پلاست نیز دیدن فرمایید.

 
 

 

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.