چند سوال مهم درباره چوب پلاستیک

چند سوال مهم درباره چوب پلاستیک

آیا چوب پلاست در برابر افتاب تغییر رنگ میدهد؟

بصورت کلی بله. درواقع هر محصولی در معرض آفتاب و فرآیند جوی دچار رنگ پریدگی طی دوران مصرف می شود. نکته ای حائز اهمیت ، این است که این رنگ پریدگی نامحسوس است. این به این معنی است که در طی دوران مصرف شما متوجه رنگ پریدگی بصورت روزمره نمی شوید. طبق استاندارد تعریف شده باید این رنگ پریدگی زیر 5 Delta E باشد. این بدین منظور است که انسان در طی دروان مصرف روزانه متوجه این تغییر رنگ بصورت محسوس نخواهد شد. محصولات چوب پلاستیک نیز دارای رنگ پریدگی زیر 5 Delta E می باشند. به عبارتی دیگر، همه محصولات با هر کیفیتی در معرض آفتاب و باران تغییر رنگ می دهند، منتها این رنگ پریدگی در بعضی محصولات در همان چند روز اول برای چشم و حافظه انسان قابل تشخیص است و در برخی محصولات غیر قابل تشخیص می باشد که در واقع همان تغییر رنگ زیر 5 Delta E که در آزمون فوق ذکر شده می باشد.

 

***********

اگر قصد خرید یا سوال مهم درباره چوب پلاستیک دارید با مشاورین چوبین پلاست با شماره های همراه: 0991207662009120893253 در ارتباط باشید.

***********

 

زهکشی زیر کار در شهر های شمالی و مرطوب زنگ نمیزند؟

هرچه رطوبت محيط بيش‌تر باشد، سرعت زنگ زدن آهن بيش‌تر است. وقتی آهن با آب و اکسیژن تماس پیدا کند زنگ می زند، وجود محلول های الکترولیت نیز سرعت زنگ زدن آهن را بسیار افزایش می دهد. رطوبت، در واقع آب محلول در هواست. وسایل آهنی درهوای مرطوب سریعتر زنگ میزنند. وقتی آهن با رطوبت و اکسیژن موجود در هوا تماس پیدا کند زنگ می زند. زنگ آهن استحکام آن را کم کرده و به تدریج باعث پوسیدگی آهن می شود. اصطلاحاً به زنگ آهن اکسید آهن نیز گفته می شود. برای جلوگیری از زنگ زدن آهن باید یک لایه محافظ روی آن ایجاد کرد. در اکثر مواقع از رنگ به عنوان لایه محافظ استفاده می شود.

وسایل اهنی در هوای مرطوب زودتر زنگ میزنند. زیرا وسایل اهنی در هوای مرطوب با گاز اکسیژن ترکیب می شود و به زنگ اهن تبدیل می شود. بنابراین برای ساخت خانه هایی که در ان اهن استفاده می شود. روی اهن زد زنگ اهن میزنند تا دیر تر زنگ بزند.

آیا میتوان از چوب پلاست در محیط داخلی استفاده کرد؟

محصولات چوب پلاست این روزها متقاضیان زیادی دارد. کسانی که به دنبال دکوراسیون داخلی متفاوت و به صرفه هستند و کسانی که دوست دارند دوام و امنیت بخش خارجی ساختمان را بالا ببرند، هر دو از طرفداران چوب پلاستیک هستند.

 

پیشنهاد میکنیم از مقاله سوالات متداول مربوط به روف گاردن نیز دیدن کنید.

 

معرفی عناصر قابل اجرا با چوب پلاست :

کفپوش از عناصر قابل اجرا با چوب پلاست, سقف کاذب چوبی, نمای داخلی ساختمان چوب پلاست,استفاده از نرده چوب پلاست, مبلمان چوبی در فضاهای مختلف ضمن این که دیگر عناصر همچون: آلاچیق، پرگولا، مبلمان، فلاورباکس، فایبرپلیس و … نیز در محوطه سازی با چوب پلاست قابل اجرا خواهند بوده. بنابراین اگر قصد بازسازی یا تغییر محوطه باغ، ویلا، پشت بام و … را دارید می‌توانید به از طریق عناصر قابل اجرا با چوب پلاست فضایی متفاوت و خاص را ایجاد نمایید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.