درب پلی وود

درب پلی وود

 

***********

اگر قصد خرید یا سوال مهم درباره درب چوب پلاست یا درب پلی وود دارید با مشاورین چوبین پلاست با شماره های همراه: 0991207662009120893253 در ارتباط باشید.

***********

دربهای چوب پلاسـتیک

بهترین محصول برای ساخت درب های ورودی ( درب پلی وود ) چوب پلاستیک می باشد زیرا این محصول علاوه بر زیبایی که به در می بخشد به دلیل شاسی کشی آهنی که برای زیرسازی آن استفاده می شود از ایمنی کافی برخوردار است و از آنجایی که درب ها اغلب در معرض تابش مستقیم آفتاب قرار دارند. دیگر مشکل رنگ پریدگی ندارند. و مانند ترمووود نیاز نیست هرساله رنگ آنها تمدید شود

زیرا رنگدانه هایی که در ترکیب چوب پلاست استفاده می شود به صورت پودری و از نوع معدنی می باشد که با مواد اولیه ترکیب می شود و تا مغز کار یکدست و یک رنگ می باشد.

برای ساخت درب پلی وود ابتدا باید یک فریم آهنی ( معمولاً قوطی 40 * 40 ) ساخته شود و انواع پروفیل های چوب پلاستیک بنا به سلیقه مشتری و طرح اولیه با بست T روی آن پیچ شود.

برای ساخت درب از سه پروفیل دک 14 ، دک 9 و دک 7 می توان استفاده کرد. که از نظر طرح و رنگ و کیفیت کاملاً مشابه می باشند و تنها تفاوت آنها در عرض محصول می باشد که با توجه به سلیقه کارفرما قابل اجرا می باشند.

درب چوب پلاست
درب چوب پلاست

درب چوب پلاست نوع جدیدی از درب هستند که در فضای داخلی ساختمان کاربرد دارند در ساخت آنها به جای چوب و ام دی اف از مواد پلی پروپیلن استفاده شده است این نوع درب ها برای سرویس های بهداشتی و موارد داخلی ساختمان بسیار مناسب اند، به دلیل خاصیت ضد آب بودن می توان از آن ها برای درب سرویس بهداشتی و حمام استفاده کرد نوع متریال استفاده شده در این محصول به صورتی است که در محیط های مرطوب تغییر شکل نمی دهد همچنین در برابر آتش و شعله های آن نیز بسیار مقاوم است، از مزیت های عمده آن می‌توان به عایق صدا و حرارت اشاره کرد به طوری که با توجه به نوع ساختار آن که به صورت شبکه و پروفیل می‌باشد و هوا در آنجا جریان دارد تا ۳۶ دیسیبل باعث کاهش صدا می گردد و همچنین در برابر ضربه بسیار مقاوم است.

درب چوب پلاس چگونه ساخته می شود

درب چوب پلاست ساخته شده از ترکیب پودر با براده های چوب یا پلیمر pvc می باشد. برای تولید این محصول ابتدا مواد اولیه ای که به شما معرفی کردیم را به علاوه مواد افزودنی داخل دستگاه می ریزند و با استفاده از فرآیند اکسترود قالب درب را طی فرآیندهای کالیبراسیون ایجاد می‌کنند و در نهایت سایز مورد نظر ایجاد گردیده و در صورت سفارش کارفرما برش های سی ان سی بر روی درب ایجاد می شود و در نهایت نوار لبه و روکش پی وی سی روی درب وکیوم می گردد و در اخر درب قابل استفاده است.

 

درب چوب پلاست
درب چوب پلاست

 

درب چوب پلاست چه ویژگی منحصر به فردی دارد

این درب ها تولید یکپارچه دارند و با استفاده از فرآیند اکسترود در قالب های متنوع تولید می شوند

عدم استفاده از چسب، میخ و پرچ در ساختار این درب ها آن را خاص کرده است

سایز درب تحت سفارش مشتری به صورت تک لنگه و یک و نیم لنگه و دو لنگه قابل تولید است

بهره گیری از روش رپینگ جهت روکش کردن درب های چوب پلاست

طراحی درب به صورت سی ان سی و تحت سفارش مشتری

تولید کاملا صنعتی و توان تولید روزانه ۵۰۰ لنگه درب و چهارچوب

درب چوب پلاست کاملاً ضد آب و ضد رطوبت است و به همین دلیل هیچ تغییری در محیط های مرطوب و غرق در آب نمی کند

این محصول عایق سرما، گرما و صوت است جهت ساختار شبکه ای پروفیل و چارچوب تبادل صدا و حرارت بین دو محیط که حایل آن است تا ۲۶ سیبل کاهش می یابد.

این محصول در برابر اسید و حشرات موذی نیز بسیار مقاوم است همچنین محصول کاملاً آنتی باکتریال است و می‌توانید آن را شستشو دهید

مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و خش دارد همچنین در برابر شعله های آتش می تواند بسیار مقاومت کند.

دوستدار محیط زیست است و بعد از از چند سال میتوان آن را مجدد بازیافت کرد.

درب های چوب پلاست در کجا کاربرد دارند

در محیط داخلی خانه، درب سرویس بهداشتی، استخر، سونا، جکوزی، در اتاق خواب، در بیمارستان، محیط‌های درمانی، محیط های اداری و تجاری و همچنین در انبار ها قابلیت استفاده دارند و به دلیل مقاومت بالا می‌توانند سال های بسیار زیادی کارآمد باشند.

 

پیشنهاد میکنیم از مقاله چگونه محصول چوب پلاستیک را بشناسیم نیز دیدن کنید.

 

چند نکته مهم در رابطه با انتخاب درب داخلی ساختمان

مانند تمام بخش های دیگر ساختمان ابتدا شما باید میزان بودجه خود را در نظر بگیرید بهتر است قبل از قطعی کردن حدود قیمت یک جستجوی ساده در مغازه یا اینترنت انجام دهید تا به یک دامنه از قیمت محصولی که قرار است خرید کنید دست پیدا کنید در مرحله بعد بهتر است چهارچوب در را با دقت اندازه گیری کنید سپس به سراغ خرید در بروید.

در را با توجه به موقعیت مکانی که قرار است آن را نصب کنید انتخاب کنید به عنوان مثال برای محیط های مرطوب بهتر است دربی انتخاب کنید که با این محیط سازگار باشد همچنین اگر قرار است عایق صدا باشد بهتر است درب هایی را انتخاب کنید که تو پر تر هستند در انتخاب درب ساختمان حتماً به روح کلی ساختمان تان دقت کنید سبک و سیاق طراحی ساختمان شما باید طوری باشد که یک حس بسیار دلنشین ایجاد کند.

یکی دیگر از فاکتورهای بسیار مهم در انتخاب در توجه به رنگ است رنگ یکی از مواردی است که می‌تواند در معماری ساختمان شما بسیار تاثیر گذار باشد به همین دلیل در انتخاب درب برای محیط داخلی ساختمان حتماً به رنگ آمیزی محیط و همچنین طبیعی تر بودن دربی که می خرید دقت کنید.

اطلاعات مرتبط با درب پلی وود

این درب که از ترکیب چوب و پلاستیک ساخته میشوند در موارد مختلفی مانند درب اتاق، بیمارستان، هتل، سرویس بهداشتی، درب واحد ها و موارد دیگر مورد استفاده هستند و همچنین ترکیب اولیه این محصول مصالحی مانند بامبو پوست بادام زمینی و پلی پروپلین می باشد.