لوور سقفی چوب پلاست

لوور سقفی لوور سقفی لوور سقفی لوور سقفی لوور سقفی لوور سقفی لوور سقفی لوور سقفی لوور سقفی لوور سقفی لوور سقفی لوور سقفی لوور سقفی لوور سقفی لوور سقفی لوور سقفی

لوور سقفی چوب پلاست

لوور سقفی (Louvre) که یک لغت ذاتاً فرانسوی می باشد معمولاً به عنوان سایه بان در زبان فارسی نامیده می شود. لوور بیشتر برای شکستن شدت نور خورشید و کاهش گرمای آن در مناطق گرم استفاده می شود.

لوور سقفی چوب پلاست محصولی است که نصب سریع و آسانی دارد. و معمولاً در فروشگاه ها و مراکز تجاری با سقف های بلند از آن استفاده می شود که با توجه به نوع بست فنری آن این امکان را به مصرف کننده می دهد که بتواند هر زمان که نیاز بود بدون آسیب راندن به سایر قسمت ها ، فقط شاخه ای را که مورد نیاز است باز کند تا بتواند به راحتی به تاسیسات نظیر سیستم اتفای حریق، نورپردازی، دوربین مداربسته و … دسترسی پیدا کند.

لوور یک کلمه فرانسوی

لوور از المان های کلیدی است که در طراحی داخلی ساختمان بسیار استفاده می شود همان طور که می دانید سایبان یک سقف است که بر روی قسمت سقف ساختمان قرار می‌گیرد یا بهتر است بگوییم در قسمت بالای سقف نمای ساختمان قرار می گیرد و علاوه بر زیبایی سقف را جذاب تر می کند. از این سازه چوبی برای پوشاندن تاسیسات زیر سقف و در واقع به عنوان سقف کاذب نیز استفاده می شود.

مزایای چوب پلاست لوور

اولین و مهمترین مزیت آن چشم نواز بودن آن است که در دید اول هر کسی را حیرت زده میکند به ویژه اگر در نمای ساختمان چوب پلاست استفاده شده باشد و لوور در کنار المان‌های دیگر چوب پلاست قرار بگیرد می‌تواند هارمونی بسیار جذابی به وجود بیاورد.

دارای استحکام بسیار بالایی است و در برابر حشرات, رشد کپک و قارچ, ساس و موریانه بسیار مقاوم است، پس از گذشت سالها نما و ظاهر اولیه خود را حفظ می کند، بسیار سبک تر از سایر سازه های سقف کاذب است و می تواند طراحی بسیار جذابی داشته باشد.