موزاییک تایل چوب پلاست

موزاییک تایل موزاییک تایل موزاییک تایل موزاییک تایل موزاییک تایل موزاییک تایل< موزاییک تایل

 

موزاییک تایل چوب پلاست

اگر تراس کوچکی دارید که می خواهید آن را زیباتر کنید. پیشنهاد ما به شما استفاده از موزاییک تایل چوب پلاست می باشد. زیرا این محصول دیگر نیاز به زیر سازی و آهنگری ندارد.

پس عملاً از نظر هزینه مقرون به صرفه تر می باشد. و دیگر کثیف کاری جوشکاری و برش چوب پلاست را ندارد. و نصب فوق العاده سریع و راحتی دارد که خودتان بدون نیاز به نصاب می توانید ان را نصب کنید. و حتی اگر تمایل داشته باشید می توانید در فصول سرد سال آن را جمع کنید و در تابستان دوباره نصب کنید و یا اگر منزل خود را تغییر دادید به راحتی در منزل جدید دوباره ان را نصب کنید.

موزاییک تایل همان پروفیل 3 متری چوب پلاست است که به طول 30 سانتیمتر در کارخانه برش می خورد. و پس از طراحی شابلون روی زیره پلاستیکی که لبه های آن حالت نر و مادگی دارد ، پیچ می شود.
موزاییک تایل در پنج رنگ تولید می شود که با توجه به نیاز و سلیقه مشتری محترم قابل سفارش می باشد.
موزاییک تایل 30 * 30 هم با دک 9 و هم با دک 7 قابل سفارش می باشد.

فرهنگ آپارتمان نشینی

امروزه با توجه به اینکه فرهنگ آپارتمان نشینی بیشتر شده است همواره افراد و معماران می‌کوشند از کوچک ترین فضاهای خانه به بهترین شکل ممکن استفاده کنند یکی از این فضاهای کوچک تراس می‌باشد که می‌توان از آن به بهترین نحو ممکن استفاده کرد یکی از بهترین و سریعترین و البته اقتصادی ترین متریال ها جهت طراحی و اجرای تراس بسیار عالی موزیک تایل چوب پلاست است .

عدم نیاز به آهنگری، نصب سریع و آسان، قابل حمل بودن و زیبایی بخش‌های کوچکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول است موزاییک تایل های چوب پلاستیک یکی از پرمصرف ترین و پرکاربردترین محصولات چوب پلاست هستند که به دلیل ویژگی هایی که در بالا به آن اشاره کردیم مد نظر طراحان و مصرف‌کنندگان بسیاری اند.

همچنین علاوه بر استفاده از این موزاییک تایل در تراس به دلیل نصب سریع و آسان و البته قابل حمل بودن از این محصول در غرفه های نمایشگاهی نیز بسیار استفاده می شود.