کاور استخر

از آنجایی که دک پروفیل های چوب پلاست به عنوان کاور استخر استفاده می شود و افراد پابرهنه بر روی آن تردد می کنند. برای جلوگیری از هرگونه سر خوردن و خطرات احتمالی قالب پروفیل کفپوش به صورت شیاردار طراحی شده است. و این محصول را به یک گزینه ایده آل و امن تبدیل می کند.

از زمان‌های گذشته یکی از مفرح ترین ورزش ها شنا کردن بوده است و به همین دلیل ساخت استخر سال‌ها در حیاط منازل مسکونی مورد توجه محوطه سازان است امروزه نیز با تغییر شکل زندگی و شهر نشینی معمولاً استخر به عنوان بخشی از محوطه سازی ویلا ها مورد استفاده قرار می‌گیرد ساخت استخر به دلیل چالش هایی چون آب بندی، تصفیه و نگهداری از تخصصی ترین عناصر در محوطه سازی است و با توجه به گرانی قیمت چوب و وارداتی بودن انواع چوب های کفپوش و حتی ترموود ها کفپوش چوب پلاستیک می‌تواند یکی از بهترین موارد برای جایگزینی باشد ضمن اینکه دوام این محصول نسبت به چوب معمولی بیشتر است می تواند محیطی متمایز برای شما بسازد این محصول ضد قارچ است به راحتی خراش بر نمی دارد و نکات بسیار کاربردی دیگری دارد که در ادامه این مقاله به آن اشاره کرده ایم.

 

کاور استخر کاور استخر کاور استخر کاور استخر کاور استخر کاور استخر کاور استخر کاور استخر کاور استخر کاور استخر کاور استخر کاور استخر کاور استخر کاور استخر کاور استخر کاور استخر کاور استخر کاور استخر کاور استخر

 

کاور محوطه استخر

بی شک یکی از پر مصرفترین و زیباترین موارد استفاده از چوی پلاستیک، کاور محوطه استخر می باشد. کاوردور استخر با متریال چوب پلاست زیبایی بی نظیری به حیاط و باغ شما می بخشد.

از آنجایی که محوطه دور استخر دائماً در معرض آب قرار دارد پس چوب پلاست به دلیل ضد آب بودن گزینه بسیار مناسبی برای این فضا می باشد، زیرا ظاهر آن شباهت زیادی به چوب طبیعی دارد و هارمونی زیبایی را با درختان و گیاهان اطراف استخر ایجاد می کند. متریال چوب پلاستیک به دلیل آنتی uv که در موارد اولیه آن به کار رفته است، در مقابل آفتاب کمترین میزان تغییر رنگ را دارد و همین امر موجب کاهش هزینه نگهداری می شود و چوب پلاست را در اولویت بالاتری نسبت به ترمووود، در انتخاب متریال قرار می دهد.

از آنجایی که استخر محل تفریح و استراحت اعضای خانواده است، بسیار مهم است که در زمان استفاده از آن سلامت اعضای خانواده به خطر نیفتد. ما به شما این اطمینان را می دهیم که متریال چوب پلاستیک سطح غیر لغزنده ای دارد و از سر خوردن افراد جلوگیری می کند و علاوه بر آن هرگز پوسته پوسته نمی شود و تراشه ای ایجاد نمی شود که هنگام تردد پای برهنه افراد را اذیت کند پس با خیال راحت چوب پلاست را برای پوشش دور استخر انتخاب کنید.

انواع کفپوش دور استخر

دو نوع کفپوش برای دور استخر وجود دارد و انتخاب یک نوع مناسب از آن بسیار حائز اهمیت است به صورت کلی دو نوع چوب برای ساخت کفپوش دور استخر وجود دارد اولی چوب طبیعی است که در رنگ های متنوع و البته طرح های گوناگونی می توانید آن را پیدا کنید و دومی چوب پلاست است چوب پلاست یک محصول بسیار با کیفیت است که در برابر شرایط محیطی مختلف بسیار بادوام می باشد به علت عدم لغزندگی، کیفیت بالا، قیمت مقرون به صرفه و بسیاری از موارد دیگر این محصول توجه سازندگان را به خود جلب کرده است.

قیمت کاور دور استخر

شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد و بخواهید قیمت کاور دور استخر را بدانید برای پاسخ به این سوال ابتدا باید متراژ ساخت شما به دست بیاید همچنین سپس باید میزان کاری که برای نصب این محصول نیاز است محاسبه شود و به صورت کلی نوع متریال و طرح اجرایی موارد مهم هسنتد از همین رو به صورت کلی نمی توان قیمت دقیقی برای این محصول ارائه کرد به همین دلیل شما می توانید همواره با کارشناسان ما در بخش پشتیبانی در شرکت چوبین پلاست با شماره های 09912076620 – 09120893253 تماس گرفته و از مشاوره رایگان برای خرید کاور دور استخر بهره مند شوید.

مشخصات کفپوش دور استخر

کاور محوطه استخر باید به نحوی باشد که در هنگام مرطوب شدن لغزنده نشود و سطح آن هموار باشد انتخاب کفپوش دور استخر باید به نحوی باشد که در تابستان در اثر گرم شدن محیط باعث سوختن پاها نشود به این نکته توجه داشته باشید که یکی از مهمترین ویژگی‌های کفپوش های چوب پلاست استفاده از مواد نانو پلیمری است که باعث ثابت ماندن رنگ آنها و همچنین مقاوم بودن آنها در برابر آتش سوزی های احتمالی می شود، همچنین خوشبختانه کفپوش های چوب پلاست در برابر کلر و نمک نیز مقاوم هستند و می توانند گزینه بسیار مناسبی برای زیبایی دور استخر شما باشند.

همچنین پیشنهاد می کنیم از مقاله چند سوال مهم درباره چوب پلاستیک دیدن فرمایید.

مزایای کاور استخر چوب پلاست

  1. قیمت چوب پلاست نسبت به چوب معمولی بسیار به صرفه تر است.
  2. چوب پلاست محصولی ضد آب است که می‌تواند در برابر رطوبت بسیار خوب عمل کند.
  3. این محصول غیر قابل اشتعال است و در برابر آتش سوزی مقاومت بسیار خوبی دارد.
  4. انعطاف پذیری بالا نسبت به چوب یکی دیگر از مزایای بسیار خوب چوب پلاست است.
  5. این محصول می تواند با پاک کننده های معمولی و مواد شوینده شست و شو شود.
  6. هزینه نگهداری این محصول بسیار کمتر از ترموود است.
  7. این محصول استقامت بسیار بالایی دارد و وزن آن بسیار سبک است همچنین در برابر ضربه نیز بسیار مقاوم عمل می کند.
  8. چوب پلاست در برابر نفوذ حشراتی مانند موریانه، سوسک و… بسیار خوب عمل میکند.
  9. این محصول یک محصول قابل بازیافت است که دوستدار محیط زیست می باشد.

کفپوش دور استخر و محیط اطراف

کاور دور استخر باید با فضای اطرافش هم خوانی داشته باشد اگر استخر شما در فضای باز قرار گرفته است و نیاز به کاور دور سخت دارید بهترین انتخاب برای شما چوب پلاست است این محصول می تواند با فضای سبز اطراف همخوانی داشته باشد و در کنار المان هایی همچون نیمکت چوبی و فلاورباکس ها یک محیط بسیار جذاب برای شما بسازد.